10.12.2006

Litt om alt ...







In search of sunrice...









Igår var det 1 år siden vinkvelden. En veldig fin kveld om jeg får si det slik. Nå er vi blitt kjærester, og på mandag blir vi samboere. Herregud jeg gleder meg til å være sammen med deg i Oslo, kjære. Denne høsten har jo vært en liten prøvelse, siden du var i Danmark og jeg her. Men vi taklet det så bra, og nå endelig skal jeg få krype inntil deg hver natt hvis jeg ønsker. :)


Men igår var det også 10 måneder siden brannen. Og ja, klart, jeg tenker fremdeles på det. Men ikke så mye, men jeg tenkte på det igår, og jeg har tenkt litt på det idag. Men jeg tok en tur til tomta, for å bli ferdig med tankene istad. Og jeg må innrømme at det vekkte minner, og at tårene lå og lurte...
Det ligger fremdeles litt gjenstander rundt om på tomta og i ruinene, så det er klart det dukker opp minner.



Gratulerer til morfar som er 74 år idag! Hurra!!









2 kommentarer:

Anonym sa...

jeg lover å gjøre alt jeg kan for at neste år blir et bedre år :-)

Helle sa...

:) Me too!