19.11.2007

This Weekend

Tenkte at det var på sin plass og fortelle litt om helga som har vært. Fredagen startet som vanlig med å traske rundt på Dia, trille pasienter og hente diverse dyner, puter, brownskinner, sengehester og rene senger.Spise lunsj og ta 5 minutters pauser når det passer seg slik.
Snill som han er, kjørte Thomas meg hjem, og det vil si at jeg fikk litt ekstra tid før jeg skulle avgårde. Personalfest. Med 349 andre medarbeidere fra sykehuset, på Oslo Plaza. 3 retters middag med vin, fint kledd og dans. Underholdning, slik bare et sykehus kan... og en bar som loppet oss for siste måneds lønnsutbetaling. Selv brukte jeg 54 kroner og er svært fornøyd.

Lørdagen gikk med på å stå opp, spise frokost, surfe på nettet, og sist men ikke minst komme oss ut av leiligheten... Vi dro på besøk til Kari, som er nyinnflyttet til Oslo, for å hjelpe henne med internett. Og der blei vi. Drakk te, spiste egg, punchpraliner og så på film. Dro med siste bussen inn mot sentrum.
Tenkte litt for lenge og mistet buss 37, så derfor gikk vi hele veien hjem fra Gamlebyen til Bjølsen. En riktig deilig og fin vandretur sammen med min kjære.
Vel hjemme spiste vi pizza og krøyp under dyna...

Søndagen sløva vi, tente et lys for mammas bursdag,*, rydda, spiste og dro på kino. Du Levande. Sær film, som hadde et budskap godt gjemt.

Og nå er det ny uke, med nye muligheter.

3 kommentarer:

Mari sa...

54 kroner?

Anonym sa...

Ja, jeg kjøpte kun èn øl! :)

Mari sa...

Hvilken viljestyrke!