30.01.2008

De siste 6 dager...



"Hakefjes".



Jeg vil påstå at den siste uka har vært innholdsrik. Torsdag etter jobb dro jeg på kafè sammen med Jaana. En snakkesalig kveld på Gamle Major! Fredagen var jeg på Dizzie Teater med Marianne og så showet "Sammen Igjen" - Hege Schøyen og Øyvind Blunck. Det var et latterkick jeg vil leve leenge på. Etterpå tok vi en tur innom Elsker for å vie noen øl til våre tørste struper...
På lørdagen var vi en tur i sentrum, traff Henriette og Cathrine. Dro på Elsker for å varme oss. Noen valgte latte, og andre valgte øl, alt ettersom kroppstempratur.
Lørdag kveld var det kvalitetstid i Bgata. God mat, rødvin, ost/kjeks og yatsy. Må heller ikke glemme kjeksmoro. "Helle spør om du vil ha en kjeks"...
Søndag var for min del litt sløv, men jeg klarte i alle fall å mekke sammen middag, som var mormors kjøttkaker, saus, grønnsaker og poteter. Mandagen derimot, den var aktiv. Først så labba æ rundt i korridorene på jobb, kom hjem - spiste middag, dro t Nydalen og traff Anita. Så labba vi tur i 1 1/2 time, før vi endte opp med hver vår varme kakao på Mecca. Da jeg kom hjem igjen var beina heilt gele.

Tirsdag etter jobb dro vi avsted til Vålerenga for å sitte barnevakt for Jo og Are. Det gikk greit, til tross for at Are hadde en real skrikeseanse. Vi rusla hjemover med bussen i tolv tia, og la oss fornøyde i senga etter å ha sjekket extra. Ingen gevinst denne gangen heller.

Det blir litt begrenset med blogginnlegg akkurat nå, ettersom jeg har betennelse i høyre hånd... (kjipe greier!)

Ingen kommentarer: