16.02.2008

"Helle kan"

Skriv ditt navn og "kan" i gåsetegn i søkefeltet til Google. De 10 første sitatene Google hoster opp er de som gjelder! Jeg skrev "Helle kan" og kom opp med følgende:

1. Og du Helle, kan du ikkje ta med deg BC`en din og denne gangen då? ...

2. Hei Helle, kan du si meg hva du tror min drøm dreier seg om?

3. Jeg tror Helle kan tilby deg MYE og langt mer enn hva mange andre kanskje kan.

4. Helle kan godt ha 6 med meg hvis hun vil.

5. Helle kan kl.13.

6. Helle kan få eie meg når som helst!

7. Helle kan også se at kundens adresse er blitt endret via den siste oppdateringsrutinen mot Købmandstandens Oplysnings Bureau (KOB).

8. Helle kan derimot bekrefte at Dagbladet kommer ut som redaksjonelt produkt på nett, dersom en konflikt ikke er til å unngå.

9. Tolkningene til Helle kan bli litt for lite utfyllende.

10.Vi syns det er fint å kunne gi noe som alle på Helle kan ha glede av, derfor valgte vi å gi et piano til Helle.

Det er klart jeg kan. Jeg kan i alle fall finne tidsfordriv. Dette var et av dem. God helg!

Ingen kommentarer: